Monday, August 3, 2009

En Pologne



Arrived in Poland, and am dead tired. Additionally I am missing my Hunk, so the first day's always nuts. Now I am sitting on my Mommy's couch enjoying some not- so - well - earned comforts... and getting pampered, while watching the final episodes of Grey's Anatomy. I should be studying by the way, and write a few e-mails. Oh I am missing my Hunk. Last night we had such a terrible storm, it was a blast. The best I enjoyed for years! Guess there's another one under way.


Dojechałam do Polski, i zmęczona żem. Poza tym tęsknie za moim Lubym, zatem pierwszy dzień na wyprawach zawsze do du.. jest. Siedzę sobie właśnie na kanapie mojej Mamusi, bawiąc się dobrze (rozpuszczają mnie tu!) i oglądam ostatnie odcinki Grey's Anatomy. Powinnam się uczyć i napisać parę maili..oj tęsknie za swoim Lubym. Ostatniej nocy straszna burza przeszła nad miastem, takiej od lat nie było, co mnie zresztą bardzo cieszyło! Wydaję mi się , że następna w drodze.

No comments:

Post a Comment